Stuart McDaniel, majiteľ marketingovej spoločnosti GuRuStu v Tulse (Oklahoma, USA), mal raz problém. V priestoroch jeho kancelárie, umiestnenej na prízemí, sa objavili myši.
Potom, čo sa Stuart rozhodol zaobstarať mačku, šiel do miestneho útulku pre zvieratá.
Muž odtiaľ vzal šesťmesačné mačiatko a ubytoval ho v kancelárii spoločnosti.
Mačiatko sa dokonale usadilo na novom mieste. Celý deň chodilo po kancelárii, hralo sa na počítačovej klávesnici a „pomáhalo“ zamestnancom posielať doteraz nedokončenej e-maily, chytalo myši.
Zamestnanci spoločnosti však objavili niečo zvláštne. Pred zatvorenými sklenenými dverami vedúcimi z budovy ležala na podlahe hromada malých bankoviek a vedľa nich sedela mačka.
Ľudia nemohli pochopiť kde mačka získala peniaze v takom množstve? Nasledujúci deň sa situácia opakovala.
Potom, čo sa rozhodli zistiť, čo sa deje, začali zamestnanci mačku pozorne sledovať a zistili nasledujúce. Cez deň trávi mačka pred sklenenými dverami veľa času a vyhrieva sa na slnku. Ľudia okolo, ktorí sa chceli zahrať s mačkou, strkali do otvoru bankovky a mačka ich obratne chytala.
Musím povedať, že budova sa nachádza v oblasti, kde je veľa zábavných centier a turistických ciest. Počas dňa tam prechádzalo veľa ľudí bez náhlenia. Do konca večera sa preto hromadilo veľa peňazí.
Zamestnanci spoločnosti sa spolu s majiteľom rozhodli nechať peniaze „zarobené“ mačkou pre dobrú vec – previesť ich do miestneho centra pre bezdomovcov. A na dvere kancelárie zavesili oznámenie.
Sláva filantropickej mačky sa rýchlo rozšírila mimo mesto a ľudia začali posielať peniaze na charitu, a to aj poštou a cez internet.
Potom, čo mačka prejavila takú vášeň k hotovosti, dostala prezývku CASHnip (z angličtiny. CASH – hotovosť a CATNIP – vlnené klbko).
K dnešnému dňu, mačka zarobila viac ako 1000 dolárov na podporu bezdomovcov v Tulse. Je na seba veľmi hrdá.
Zdieľajte tento článok a podeľte sa s ním na Facebooku, vďaka Vaším zdieľaniam máme chuť Vám prinášať nové DOBRÉ SPRÁVY na každý deň.
Nezabudnite dať LIKE na našu Facebook stránku, ak chcete vidieť nové články každý deň
Zdroj: umbrella.green